Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bakgrundsbild på skrivbordet försvinner?

Postat av Ursvamp den 26 Maj 2010, 11:56
2 kommentarer · 246 träffar
Tja fragbite!

Jag har ett problem med skrivbordet på datorn, om jag väljer att ha en bild som bakgrundsbild så blir det så i typ 20 minuter men sedan försvinner bilden och det blir den där skrivbordsfärgen (svart i mitt fall då) som man stället in på Egenskaper -> skrivbord.

Detta problem har hållt på ett tag och jag har tröttnat på det, någon som vet vad problemet är?

värt att påpeka är att jag _tror_ att skiten började sedan jag fick den här rutan på skrivbordet, den går inte att ta bort eller något, det står bara att jag kan ha råkat ut för programförfalskning, jag omformaterade datorn förut för jag hade virus och efter det kom den där rutan upp och har varit där sedan dess, och det var efter att den kom upp som detta problem har börjat, tror jag.

Jag kan inte fixa bild på skrivbordet just nu för fuskbugg håller på och jävlas med mig verkar det som, fixar det senare!

Jag kanske förklarar lite dåligt osv men jag har bråttom så det är därför, tack ändå fragbite!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..