Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

facebook för android

Postat av Richie den 7 Maj 2010, 19:51
2 kommentarer · 16 träffar
Har ett problem med facebookapplikationen till min androidtelefon. Appen visar att alla mina vänners statusuppdateringar är skrivna för två timmar sedan eller senare, fast dom egentligen kan vara skrivna för mindre än 10 minuter sen. Går jag in via webbläsaren i telefonen uppstår inte detta problem. Jag har provat att installera om appen ett antal gånger utan lyckat resultat.

Då jag har en xperia x10 med det underbara funktionen timescape(inte) så tänkte jag att det kunde vara nåt problem med den(den visar nämligen också att alla statusuppdateringar är gjorda för två timmar sedan eller senare) så testade jag att avaktivera den funktionen, men problemet uppstår.

Jag har egentligen inga problem att gå in via webbläsaren, men tänkte om nån annan har stött på samma problem och vet en lösning. Jag gillar inte olösta problem.

För er som gillar att klaga, så kan jag meddela att jag har sökt en hel del på google utan att hitta något.
Kan tillägga att samma fel inträffar på facebookappen Bloo.

Tacksam för svar!
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..