Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är det skype eller headsetet?

Postat av antonknast den 5 April 2010, 14:31
13 kommentarer · 224 träffar
Jag brukar sitta och prata med mina kompisar på skype, och nyligen började min mick att fucka sig. Det är som att micken bara stänger av sig själv med jämna mellanrum, de andra hör ingenting av vad jag säger. Sen efter ett tag hör de mig igen, bara för att jag sedan blir knäpptyst igen.
Det höll på så i ett par dagar och sedan skaffade jag ett nytt headset för jag trodde det var det gamla det var fel på (det var jättetrasigt), men nu har jag kopplat i det nya och det är samma sak fortfarande. Någon som vet vad det kan vara för fel?
Så vitt jag vet har jag inte ändrat någon inställning, vare sig i skype eller i datorn. Headsetet jag använder nu är ett Zombee Z700, ifall det är någon hjälp. Det gamla är så gammalt att jag inte vet vad det var. Problemen började för kanske en vecka sen, innan det har det fungerat felfritt i flera månader.

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar