Är det skype eller headsetet?
Jag brukar sitta och prata med mina kompisar på skype, och nyligen började min mick att fucka sig. Det är som att micken bara stänger av sig själv med jämna mellanrum, de andra hör ingenting av vad jag säger. Sen efter ett tag hör de mig igen, bara för att jag sedan blir knäpptyst igen.
Det höll på så i ett par dagar och sedan skaffade jag ett nytt headset för jag trodde det var det gamla det var fel på (det var jättetrasigt), men nu har jag kopplat i det nya och det är samma sak fortfarande. Någon som vet vad det kan vara för fel?
Så vitt jag vet har jag inte ändrat någon inställning, vare sig i skype eller i datorn. Headsetet jag använder nu är ett Zombee Z700, ifall det är någon hjälp. Det gamla är så gammalt att jag inte vet vad det var. Problemen började för kanske en vecka sen, innan det har det fungerat felfritt i flera månader.
"Hörru du, du din lilla rackare! Du ska inte bajsa på madrasser i tält!"
1.jag vet vad cp-skada innebär
2.jag årkar inte bry mig om att stava detta är INTERNETT!
#4 Det var en polare. (alltså inte jag som äger Användaren) som gjorde tråden och han gjorde den i syfte med att göra hans liv så jävligt som möjligt . tack o hej
Jag var där.. "Camp xD"
med illusionskukeN^!
OFFTOPIC: Hur var Thåström, Nationalteatern, The Knife och dom andra jättarna?
Bra regel att hålla sig till. folk kommer klä av dig, rita på dig, pissa på dig, hälla öl och slänga mat på dig, dessutom finns risken att du skiter ner dig medans detta händer :D
Vi skrev massa roliga saker på en avsvimmad baby-nazi på arvika en gång. På hultsfred band vi fast en kille mot ett träd med delvis använt toapapper (det krävs mycket toapapper).
Festivalen var ganska lungn för min del förutom att någon hade ritat ett peace-märke i bajs på en baja-majadörr.
#19 thåström och nationalteatern missade jag men the knife var ganska sköna. Dem hade iaf. en skön scenshow.
Men turbonegro var allra skönast!
min polare käre vän john (från john testar raggning) kissade ner mr Janas (mannen bakom Janas and his bottle of fakeblood) sovsäck och väska för att mr janas hade pajat hans bandare...
Har inga dåliga personliga, kan väll dela med mig av att jag hade var uppe i ca 30 timmar och kört hårt och planerade att vara uppe i iaf 12-14 timmar till, men jag däckade i solen i 6 timmar, vaknade med hitler mustash och att det stod balle i pannan, hade även en bikini på mig, var fortfarande full så det kändes bara som att jag blundat ett par sekunder, så jag gick och tvätta ansiktet och fortsatte dricka i kampen mot baksmällan...
FIGHT THE POWER
Ska på storsjöyran snart, nån mer?
han var ju hur jävla sjuk som helst. fyfan, thåström är kung.
kom med nått mer.