Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drivrutiner

Postat av Johanssonn den 4 April 2010, 14:55
0 kommentarer · 142 träffar
Tjena alla på fb.

Jag hade vista på min dator (Hp Pavillion a6552) men bestämde mig för att installera xp som operativsytem. Nu när jag har xp så är mina drivrutiner som xp:s och jag kan inte gå ut på internet eller få ljud, inget sånt, och det går inte att starta om datorn helt, (iaf inte vad jag vet)men det går inte. Plus att jag är ganska ny inom detta område med att byta operativsystem och "råkade" välja den största "hårdisken" alltså C:/ att installera xp på ... men det var flera filer som inte kunde installeras och jag fick hoppa över dom... då startade jag om datorn och installerade Xp på Factory_Image alltså H:
och då fungerade det hur bra som helst. Men alltid ibörjan när jag ska starta datorn skulle jag kunnat välja på om jag ville starta med vista eller xp men nu eftersom jag installerade xp på båda hårddiskarna så går inte det.

Nu vänder jag mig till er på Fragbite som kan hjälpa mig.
Vad ska jag göra ?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..