Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows 7 Grafik problem

Postat av ninjafarfar den 28 Mars 2010, 11:47
5 kommentarer · 109 träffar
Tjena FB :D

Det är såhär att jag uppdaterade från Windows Vista till windows 7 igår. Allt gick bra med själva installationen och jag laddade senare ner alla program jag jag anser vara nödvändiga: Vent, skype, AVG, spotify, Wow, drivrutiner till Razer deathadder och Curse Client.

Men nu är det såhär att min dator kan helt plötsligt frysa sig ibland och kvar i högtalarna blir något konstigt jävla surrljud. Detta händer oftast då jag spelar WoW eller stänger av spotify.

Ibland, dessutom så hänger sig datorn i typ 5 sekunder och skärmen blir svart och senare kommer det upp ett fel meddelande där det står att mitt grafikkort fick startas om av någon konstig anledning.

Jag har kollat lite på internet och jag har installerat om WoW, laddat ner nya drivrutiner för mitt grafikkort osv. Men fenomenen stannar fortfarande kvar. Jag skulle behöva er hjälp och era tips för att få datorn att fungera som den ska, är det någon som har haft samma problem etc?

Angående mitt grafikkort så har jag NVIDIA Geforce GT 220.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar