1
Snabbare internet
Postat av tokful! den 19 Mars 2010, 18:43
38 kommentarer · 102 träffar
Hej allesammans. Jag har ganska seg internnet och cs laggar när jag spelar. Mina kompissar har 24mb och jag bara 0.25. Men idag sa en av mina kompissar att det fanns ett program som gjorde så jag också kunde få 24mbit. Det skulle iaf snabba upp internet jättemycket sa de. De skrattar bara åt mig när det laggar i cs. Mina föräldrar vägrar höja även fast jag sagt att jag kan betala lite. Någon som kan länka programmet tack?:D
Nu öpnade jag #10s länk och tryckte på programmet. Sen några minuter senare så fick jag upp massa jävlla virussvarningar och sånt. Asså vafan. Hur ska jag får bort virusset? är det bäst att lämna in datorn eller finns det något programm som tar bort det? Kan ingen va serriös och ge mig ett program som snabbar på mitt internett och 1 program som ska ta bort virusset? Pallar fan inte lämna in datan för jag har inte pengar till det. Använder min pappas data nu för min jävlla dator har ju virus!
HJÄLP NÅGON
Nu öpnade jag #10s länk och tryckte på programmet. Sen några minuter senare så fick jag upp massa jävlla virussvarningar och sånt. Asså vafan. Hur ska jag får bort virusset? är det bäst att lämna in datorn eller finns det något programm som tar bort det? Kan ingen va serriös och ge mig ett program som snabbar på mitt internett och 1 program som ska ta bort virusset? Pallar fan inte lämna in datan för jag har inte pengar till det. Använder min pappas data nu för min jävlla dator har ju virus!
HJÄLP NÅGON