Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Surreal64 på gammal evox xbox

Postat av Netrag den 5 Februari 2010, 13:34
0 kommentarer · 106 träffar
Tjena haxxors. Long time no see.

Jag fick nåt ryck härom dagen och ville börja lira Golden Eye64 och Mario Kart, men eftersom N64:an icke finns i mitt ägo mera, så bestämde jag mig för att försöka lägga in en emulator på min gamla softmoddade xbox (den gamla svarta lådan, ej 360).

Jag sökte lite info och fick vetskapen om att Surreal64 skulle vara det bästa alternativet.

Eftersom jag tidigare bara använt softmodden till att föra över nån film nån gång ibland, eller spela brända spel så har jag aldrig tidigare behövt lägga in nån programvara utöver moddningen (som jag inte själv gjorde).

Med guidernas hjälp lyckades jag lista ut att Surreal64-mappen skulle placeras i E:\\Apps\\ Emulators\\, men eftersom inte "Emulators"-mappen existerade, så skapade jag den, och la in Surreal64 där (E:\\Apps\\Emulators\\Surreal6 4xxx_B5\\) via ftp som jag kom åt med hjälp av xbmc.

Slängde in mina roms och tänkte att det bara skulle vara att tuta och köra, kikade i EvoX-listan, men det existerade inget program, vare sig i emulators eller apps.

Vad har jag gjort för fel?

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..