1
Kan inte flytta en fil till mapp ejAdmin
Postat av -Paris HeatoN- den 20 Januari 2010, 22:24
14 kommentarer · 41 träffar
Tjatja. Har återställt min bärbara till farbriksinställningar och har fixat massa saker nu alla drivers osv osv. Så skulle ja fixa ett program ( som ja alltid kunnat ha förut)
Men när ja ska flytta den mappen till en speciell map står det ( du har inte adminstratör behörigheter för o flytta den mappen dit..
Hmm jag gick in på kontrollpanelen, och kontot jag e inne på e ända som finns och de står att detta konto är admin kontot?
Nån inställning eller vad ska jag göra?
Edit: såg nu även när ja e i kontrollpanelen o öppnar vissa saker så kommer de upp en ruta där ja måste trycka forsätta/tillåt
De står under "Kontroll av användarkonto förhindrar otillåtna ändringar"
Har vista kan de va nån inställning ja kan fixa så den rutan inte kommer upp 24/7?
Men när ja ska flytta den mappen till en speciell map står det ( du har inte adminstratör behörigheter för o flytta den mappen dit..
Hmm jag gick in på kontrollpanelen, och kontot jag e inne på e ända som finns och de står att detta konto är admin kontot?
Nån inställning eller vad ska jag göra?
Edit: såg nu även när ja e i kontrollpanelen o öppnar vissa saker så kommer de upp en ruta där ja måste trycka forsätta/tillåt
De står under "Kontroll av användarkonto förhindrar otillåtna ändringar"
Har vista kan de va nån inställning ja kan fixa så den rutan inte kommer upp 24/7?