tjo, har en dator med nyinköpta delar ( asus hd4870, phenom 550 och 2gb RAM). Tankade colin mcrae dirt ettan från torrentbytes julkalender och hade på datorn i ca 10 timmar i sträck efter det blev allt så mycket slöare t.ex. extractar RAR-filer i 1mb/s förut va det 20 + om ja har på musik och startar ett spel laggar musiken som fan. Har tagit bort de filer ja tankade och inget hände. Har avast som virusprogram och har virussökt + schemalagt så det söker före start av windows och har inte hittat något. Har även kört spyware program och allt skit men har inte hittat något. Är formatera ända alternativet ? Kör med xp btw.
bjuder på pussar och stavfel
Förrätt: Toast Skagen (en klassiker som går aldrig fel)
Varmrätt: Helstekt fläskfilé med whiskysås och klyftpotatis/potatisgratäng
Efterrätt: Hjortronparfait med vit chocklad
jag har ps3 och på elgiganten snackade dom om att man kunde connecta mobilen till ps3 så den vore fan nice :)
Ainon är inte heller direkt jämförbar på det planet, visst har den bättre kamera och mp3 men där slutar det.
den har jag, den är ball som fan :)
När jag köpte min sa han i affären att SEs nya inte skulle vara nå bra (aino och den andra) för de fokuserar mer på teknik än att de ska funka, eller nåt sånt ;o
ps3 kontroll
tv kontroll
m.m
DET BÄSTA ÄR
att den har linux!
#7 En N900 skulle inte heller sitta fel :D