Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skype laggar, HJÄLP!

Postat av noeton den 6 December 2009, 22:56
5 kommentarer · 136 träffar
Halloj fragbite. När jag sitter på skype och snackar så laggar jag, om jag bara säger ett ord så är det inget lagg, men ju längre jag pratar desto mer lagg blir det. När jag precis startat om datorn eller startat om skype så laggar jag inte, men sen blir det mer och mer. Jag har formaterat datorn men det är fortfarande kvar. Jag har kollat trådarna om detta redan, men inget där hjälper mig, och nej, google väljer att inte vara min vän.

Nu kommer förmodligen alla säga att jag ska köra vent, men det har jag testat också. Antingen så laggar jag där, har sjuk delay (mina polare hör mig ca 5 sec efter jag sagt något), eller så slutar dom höra mig helt varannan minut och jag måste reconnecta.

Kan det ha något med min internet uppkoppling att göra? Sitter på glocalnet 24/mbit men jag får ut ca 11 ner och 0.8 upp.

Bjuder på stavfel. Seriösa svar uppskattas! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..