Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorfel

Postat av kristen muslim den 28 Augusti 2009, 21:44
5 kommentarer · 153 träffar
Yo!

Jag skulle avinstallera Vista Inspirat 2, efter några dagar så sökte jag igenom datorn efter "BRICOPACK" eftersom att jag märkte att vissa saker fortfarande var Vista liknande. Så raderade allt det, och nu så när jag högerklickar på skrivbordet och klickar på egenskaper så händer ingenting. Och vissa program/saker från kontrollpanelen har försvunnit. Jag vet inte vad som har hänt. Nej, inget virus eller trojan.

När jag tog bort de filerna, det var typ 3 MS-DOS filer och la dem i papperskorgen sen klickade på "töm", så kom en Windows ruta upp där det stod något med "Sätt in Windows XP Home Edition....." någonting, jag kommer ej ihåg. Skit konstigt i alla fall, och på startmenyn så är "Ange programåtkomst och standardprogram" ikonen ändrad till en "okänd fil typ - ikon" och går heller inte att öppna :S

Asså, jag har försökt att formatera, jag har ingen aning om hur man gör det, vill inte göra det heller nu då jag inte vet ett skit om hur man installerar drivrutiner osv osv... Tänkte förut formatera om till Windows 2000, då jag bara har den skivan.. Har XP nu, men när jag trycker på formatera, så går det ej, det står att jag har en senare windows version och det går ej att installeras. Så jag har ingen aning om vad jag ska göra.

Grovt tacksam för hjälp...

Såhär ser det ut.... T.ex så kan jag ej ändra bildskräm, windows XP utseende osv!!!!!!! Justfan, har inte ens Paint kvar, så kan ej langa print. Har provat med combofix och det funkade inte heller, det står "REGEDITOR.EXE" någonting att den inte fanns ;S

Vad ska man göra? :/

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..