Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med Messenger?

Postat av låst konto 147284 den 28 Augusti 2009, 18:06
0 kommentarer · 120 träffar
Hey!

Som rubriken lyder så har jag grova problem med MSN Messenger. Den vill inte logga in. Varje gång jag försöker logga in så svarar den med:

"Du kan inte logga in på Windows Live Messenger. Din kontakt lista är inte tillgänglig för tillfället. Försök senare igen!"

Det har varit så i snart 2 veckor och jag har försökt med allt mellan himmer och jord. Testat alla dess FEL koder. Installerat bort det och installerat tillbaks det. Gjort allt som man kan tänka sig. Till och med laggt till Messenger Plus för att se om det ska hjälpa. När jag väl kollar på min uppkoppling till huvudservern så fungerar det perfekt. Jag är uppkopplat.

Messenger har fungerat tidigare på min dator men plötsligt så slutade den att fungera.

Så jag vänder mig till er för hjälp! All hjälp uppskattas stort! Tack så mycket!
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..