Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

behöver hjälp!

Postat av jADRAHS den 28 Augusti 2009, 13:13
4 kommentarer · 60 träffar
Hejsan fragbite.. jag behöver verkligen hjälp!

jag omformaterade min nya laptop från windows vista till windows xp, och såklart så finns det inga drivrutiner kvar då,
jag har sökt som en galning på hela jävla internet, hittar inte drivrutinerna någonstans, har kollat på compaqs hemsida, hps hemsida, google, överallt! och jag fick inte med någon skiva med drivrutiner när jag köpte datorn på netonnet. Och det löns inte att ladda hem några program som söker efter drivrutiner eftersom jag inte har några drivrutiner på min dator och därför kmr jag inte ut på internet, sitter på min brors dator och skriver detta. Och jag kan inte instalera vista igen eftersom att jag inte har någon skiva till windows vista för att vista för förinstalerat på min dator när jag fick den. Så nu till frågan.. hur ska jag göra för att kunna få hem drivrutiner till datorn...?

lite fakta om datorn

Compaq CQ60-310EO
AMD Sempron™ SI-42
moderkortet heter Wistron 303c

snälla hjälp mej!...

bjuder på stavfel =P
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..