1
Kan inte öppna .exe?
Postat av OrenO den 16 Augusti 2009, 03:45
3 kommentarer · 157 träffar
Tjena, sitter på lan här och tog med min mac, då den är betydligt mycket smidigare att dra med sig..
Men nu till problemet, vet redan om att man inte kan öppna .exe på mac.
Så därför köpte jasg programmet crossover games.. men vad nu?
Hade trail versionen på "crossover mac" och det funkade fint med att öppna spel osv.. (det jag tänker på är steam.exe).
Trail versionen gick ut, och jag köpte "crossover games" då jag tänkte att det skulle vara bättre eftersom det är spel jag vill kunna öppna på macen..
Så min fråga, vad är det för fel?
Snabbt sammanfattat så kunde jag öppna Steam osv med trail version utav "crossover mac", när trailen gick ut och jag köpte "crossover games" så slutade funktionen att öppna steam osv att fungera, allt som händer är att steam ikonen hoppar som den ska göra, men sedan öppnas inte processen...
Link till mjukvaran, där jag både körde trail och köpte !
http://www.codeweavers.com/pro ducts /
Längst till vänster traila jag, i mitten köpte jag.. .
(testat å öppna andra spel, blir samma problem)
(även testat att högerklicka på .exe:n och välja.. "open with crossover")
Tack på för hand till de mogna...
Stavfel och grammatikfel får ni leva med då klockan ändå är 4 på natten snart..
Men nu till problemet, vet redan om att man inte kan öppna .exe på mac.
Så därför köpte jasg programmet crossover games.. men vad nu?
Hade trail versionen på "crossover mac" och det funkade fint med att öppna spel osv.. (det jag tänker på är steam.exe).
Trail versionen gick ut, och jag köpte "crossover games" då jag tänkte att det skulle vara bättre eftersom det är spel jag vill kunna öppna på macen..
Så min fråga, vad är det för fel?
Snabbt sammanfattat så kunde jag öppna Steam osv med trail version utav "crossover mac", när trailen gick ut och jag köpte "crossover games" så slutade funktionen att öppna steam osv att fungera, allt som händer är att steam ikonen hoppar som den ska göra, men sedan öppnas inte processen...
Link till mjukvaran, där jag både körde trail och köpte !
http://www.codeweavers.com/pro ducts /
Längst till vänster traila jag, i mitten köpte jag.. .
(testat å öppna andra spel, blir samma problem)
(även testat att högerklicka på .exe:n och välja.. "open with crossover")
Tack på för hand till de mogna...
Stavfel och grammatikfel får ni leva med då klockan ändå är 4 på natten snart..