Så har mitt windows sett ut senaste dagarna, har ingen aning om hur det har blivit så. Jag har en genuin windows nyckel osv så det är inte pga det.
Någon som vet hur jag får bort det ?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#103 Slippa alla kids? Slippa alla som gör nytt konto dagligen för att kasta upp en tråd som blir borttagen minuten senare? Högre mognadsgrad i den forumsdelen? You get the point..?
finns däremot ett underforum här på fragbite för speciella personer som väljs ut väldigt noga av andra legender, kändisar, osv. som sitter här på fragbite.
tror det är ungefär 200 som har tillgång dit, bla. jag
Old School-forumet håller en mycket högre kvalité än resten av forumet. Numera läser jag i princip endast där. Det var ett bra beslut av Fragbite att införa det.
Folk som blir varnade och mister sin titel, mister även sin tillgång till forumsdelen. Så man slipper all flaming och skit där.
du vet ingenting om det här, även fast du är "Huvudmoderator".
det här underforumet var skapat innan du ens fanns till här på Fragbite.
finns inga där inne som har registrerat sig innan 2004 (Finns flera, som jag, som har nya konton där. Dock bara medlemmar som fanns här redan innan 2004 men som har bytt konto av någon anledning)
#157 Skulle inte förvåna mig om du har snott ditt också. Ja just p.g.a att du bytt nick. Finns ett fåtal oldschools som är aktiva och faktiskt inte sitter med stulet konto. Och dom andra är stulna, sorgligt men sant. (Säger inte alla som bytt nick har stulet konto men man vet inte vad man skall tro egentligen). Tar även tillbaka det mot dig m101 om det nu inte är stulet även fast du aldrig skulle erkänna det ändå(?)
yeye kände att jag var tvungen och slänga iväg en kommentar.
#162 - Det har blivit lite till ett mode att vara Old school, då de tror dom är bättre på något vis. Det finns inget "Old school forum", så är det bara.
Det finns redan, men man har dolt det väl. Enligt säkra källor ska man klicka tre gånger i rad på "Ladda Ner" på veckans klipp och därefter skriva rostat bröd i det vanliga forumets sökfält för att ta sig in.
Old School forumet är för oss RIKTIGA Old School som inte har bytt nick osv och som sköter oss någorlunda :) Gillar grabbarna (och dom få flickorna som finns där)!
#171 Sluta fjanta. Tråden handlar inte om nåt påhittat forum som en p12 har i sitt huvud..
#172 Ja me :D , den stora skillnaden är ju att tjejerna inte är attentionwhores och killarna inte är småungar som vill berätta om deras första upplevelse med alkohol osv... Det finns bara skönt folk :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Score!
ja
nej
wtf???
Ses i old school forumet bröder!
finns däremot ett underforum här på fragbite för speciella personer som väljs ut väldigt noga av andra legender, kändisar, osv. som sitter här på fragbite.
tror det är ungefär 200 som har tillgång dit, bla. jag
L E E T
Antar att du får en kick av att ljuga eller liknande, då det du nämner inte stämmer.
Första och enda sen 2005, back to the real deal.
Ses i Old school forumet bröder!
Folk som blir varnade och mister sin titel, mister även sin tillgång till forumsdelen. Så man slipper all flaming och skit där.
översittare
alla coola är oldschool* höhö* leeer*
det måste ha varit rebarm0skelns vrede eller så är det alla old schools som är fett korrupta!
Aja, syns på FB-OS.
hohoho
#138 Va? Det finns ju redan...
jag har gott en kurs i vetande så jag vet allt, okey?!
DU KAN STICKA FATTA DET!
STICK FRÅN STAN DIN JEVEL
Ses där :D
Glider tillbaka till old school-delen, syns där Gizm0 !
Så nu har vi gjort klart det, och nej jag säger inte så bara för att försöka hemlighålla det -_-.
http://fragbite.com/?content=f orum.list&categoryID=1
Är emot reglerna att använda någon annans acc.
ge en fet permban.
#155 you said it brother.
du vet ingenting om det här, även fast du är "Huvudmoderator".
det här underforumet var skapat innan du ens fanns till här på Fragbite.
finns inga där inne som har registrerat sig innan 2004 (Finns flera, som jag, som har nya konton där. Dock bara medlemmar som fanns här redan innan 2004 men som har bytt konto av någon anledning)
yeye kände att jag var tvungen och slänga iväg en kommentar.
gn \o
#155 Ord.
Print från det dolda forumet, INTE old-school forumet ni andra snackar om.. Kolla #113
Var tvungen att cencurera texten då den kan kopplas till en avändare här på forumet
#172 Ja me :D , den stora skillnaden är ju att tjejerna inte är attentionwhores och killarna inte är småungar som vill berätta om deras första upplevelse med alkohol osv... Det finns bara skönt folk :)
Så jävla mycket bättre stämning där =)