Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

winamp help

Postat av FeffraN^ den 13 Juli 2009, 16:18
13 kommentarer · 176 träffar
Hejsan fb
har ett problem med Winamp, och eftersom det finns folk på Fragbite som är skillade med det mesta så postar jag mitt problem här.

Det är på engelska då jag redan postat på Winamps forum, utan att ha fått något svar.

Hello!

I have this folder with music that I've added to the library long time ago, everything worked fine until I renamed the folder wich contained the files.

Now I dont want to delete the media and add the folder all over again, since I want to keep the information about the files ( like how many times they've been played etc.)

I don't want to locate all the files either , since its alot of files that I need to locate ( around 500 files, 35+ folders)
I dont even know if that is possible so..

My question is ; How do I fix this , so that I can play the files in the media library?

I'd really appreciate some help.

Btw I cant change the name of the folder back to what it was before since I dont remember the name...

Thanks!

Vettefan men om någon fattar så vore jag väldigt tacksam över att få lite hjälp.

Winamp?

9 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..