Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vista sleep-mode problem!

Postat av friberg den 28 Juni 2009, 21:05
12 kommentarer · 213 träffar
Tja

Igår så var jag stressad när jag skulle stänga av min dator, jag råkade klicka på "Sleep" istället för stäng av.

Jag höll inne knappen och stängde av den manuellt, jag pallade inte sleep-mode när ja skulle sova borta osv.

Jag tänkte inte mer på de utan när jag kom hem idag så gick inte datorn igång, den stod bara i "Hibernation mode", alla fläktar går igång osv, jag får ingen kontakt med tagentbord, mus eller skärm.

Jag har provat flera saker som jag googlat och fått fram, men ingenting har fungerat.

Jag har:

-Dragit ut sladden där bak, satt in och startat osv.

-Tagit ut sladdarna från hårddisken och satt igång datorn.

-Satt på och stängt av datorn sjukt många gånger, även tryckt på bootknappen

Vad kan jag göra mer? Tror inte det är något fel på något i datorn, alla fläktar går igång osv och funkar som vanligt.

Datorspec: http://www.komplett.se/k/shopl ist.aspx?mode=receive&si=66796 5&su=05F0A77D-740A-4579-B60F-E 4AE40C77A21

Kommer fixa edit med lösningen sen (om jag får någon)

Peace

EDIT: Skärmen går inte igång, inte musen, inte tagentbordet så de är inte lätt o formatera då, right?
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..