Har ett ganska drygt problem och har sökt ett svar överallt men har inte fått ett svar så chansar och drar upp en tråd här också.
Det är så att när jag använder torrent-program (utorrent/vuze) så går det jättebra att ladda ner. Maxar linan o.s.v.
När jag sedan ska seeda det jag laddat ner så kopplar den upp till ca. 3-5st och hoppar mellan 10-50kB/s. Sen dör den och alla uppkopplingar dör. Detta fortsätter nästa hela tiden. Kan inte få en stabil uppkoppling till några leechers. Ibland hoppar den till och börjar maxa linan för att sedan gå ner och dö igen.
Detta gäller bara torrent programmet. Det är inte så att hela min uppkoppling dör. Ikonen i uTorrent som visar om man har kontakt med andra lyser hela tiden grön. Den går aldrig över till gul eller röd.
Jag har öppnat porten i utorrent och i min router. Vet inte om det kan vara något fel där. Men den kopplar ju upp ibland så det verkar skumt.
Router: Netgear WNR2000
ISP: BBB 100/10
trackers: Torrentleech, svartakatten.org
De filer jag försöker seeda har förövrig 100+ leechers så problemet är att den inte kopplar upp till dessa. Det finns leechers...
hoppas någon kan komma med ett vettigt svar. Tack på förhand!
Denzel Washington
Blake Lively
HeatoN
(han som gör rösten till Eric cartman)
Annie Lööf
Jimmie Åkesson
Ice Cube
Game
edit: happ, ska vara tre. Lägg till typ Colin Farrell och Angelina Jolie så kan avsnittet handla om varför de är förkastliga människor och faktumet att de håller med mig.
Jason Segel
Emilia Clarke
Otto Jr
Sickan
Helt klart.
Jimmie Åkesson
pablo escobar
Zlatan
Alesso
Hitler
Jesus