Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En tråd om ISPs

Postat av ferraN! den 20 December 2004, 19:44
28 kommentarer · 36 träffar
Nu vill jag lägga upp en tråd på detta forum, den ska handla om ISP. Som jag har skrivit i många trådar innan, fast utan lösning är mitt problem detta: Har Bostream 8Mbit vilket inte verkar gilla mig, det bara dör då och då, har ringt dom massa men det har inte blivit någon vidare förbättring [Behövs inga råd, har testat _ALLT_, tro mig].

Varför lägger jag då, i all min frustration, upp en tråd om ISPs utan anlag för vettigt diskussions underlägg? JO, det är för att jag undrar vilken ISP jag ska byta till.

Kom gärna med råd och tips, helst med egna eller kompisars erfarenhet av ISP:n. Bor utanför Göteborg och kan inte få mer än 8/1 ADSL, så inga BBB 10/10 råd eller dylikt. Inte helelr (SJÄLVFALLET) Bostream.

Låt erfarenheterna och tipsen flöda!
Tack/PHaeRRaN a.k.a FerAArARraAN^^^^^^^^^^^^^^^^ [Kanske blev lite överdrivet i slutet]
Föregående tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..