Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Se hit! Trådlöst nätverk!

Postat av Jaegarn IRL! den 31 Mars 2009, 17:58
12 kommentarer · 211 träffar
Hej! Spara på de oseriösa och meningslösa kommentarerna tack.

Syrran tjatar på mig att jag ska fixa internet till hennes bärbara dator. Jag är inte helt bakom flötet vad gäller datorer och nätverk, men detta problem har jag aldrig stött på förut.

Nu till problemet: När jag öppnar Nätverksanslutningar finns där bara Anslutning till lokalt nätverk som är anslutningen med sladd in i datorn, även när jag ska försöka skapa en trådlös anslutning fungerar det ej! Har kollat runt på problemet på datorn, andra datorer, andra forum, sökt på fragbite och googlat men ej till någon vidare information. Någon som vet vad problemet kan vara? Vill helst inte formatera datorn om det finns en annan lösning på problemet.

OBS: Datorn har trådlöst nätverk aka. 802.11b/g Wireless network. Det är en acer om det är till någon nytta! Har en router av märket Zyxel och den är redan kopplad till en annan dator.

Tacksam för all hjälp! Mvh Jaegarn IRL!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..