hmm min dator fungerar bra utom 1 sak:
när jag öppnar kontrollpanelen utför explorer ngt fel och stängs... helt psycho... ngn som vet vad som kan vara probbet?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Behöver inte vara serier som är som de du nämde men här är några tips!
Blue Mountain State
Chuck
Community
Mad Love
The Office
The Walking Dead <---- Ett måste
Glory Daze
Game Of Thrones
Californication
Revenge
Jersey Shore
De serierna jag tänker tipsa om är kanske inte lika de du har sett men det är ju alltid roligt med något nytt, de är även kategoriserade och om du har några funderingar över dessa så fråga på jag svarar mer än gärna! :)
•Prison Break (fängelse osv)
•Oz (Fängelse)
•The Pacific(Krig)
•Band Of Brothers(Krig)
•Sons Of Anarchy(Mc,Handlar om utpressning,vapen smuggling osv.)
•Blue mountain state (College,Rugby,Brudar OSV)
"Jag letar efter en serie med starka karaktärer, då man får känsla att man tycker att de är underbara, gärna oxå att den är beroendeframkallande och att man känner sig som en i gänget!"
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
Blue Mountain State
Chuck
Community
Mad Love
The Office
The Walking Dead <---- Ett måste
Glory Daze
Game Of Thrones
Californication
Revenge
Jersey Shore
Ska börja se "Homeland" om det är nått att skåda!
Skilda världar
Vänner och fiender
Vita lögner
Varuhuset
Tre kronor
•Prison Break (fängelse osv)
•Oz (Fängelse)
•The Pacific(Krig)
•Band Of Brothers(Krig)
•Sons Of Anarchy(Mc,Handlar om utpressning,vapen smuggling osv.)
•Blue mountain state (College,Rugby,Brudar OSV)
Chuck, Chuck och återigen Chuck. Trust me :)
Skrivet med min iPhone