Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skärmjävel

Postat av Loserkid den 11 Mars 2009, 22:26
15 kommentarer · 157 träffar
Har haft tv'n ansluten till datorn till att kolla på film och dylikt nu i några månader, alltid funkat perfekt, inget strul osv. Så nu för nån dag sen så kom en polare förbi med nån helvetessladd som hade 2 st DVI utgångar så jag skulle slippa byta sladd så fort jag skulle byta till datorskärmen eller tv'n.

Funkade inte, så vi gjorde nån inställning i grafikkortet - funkade fortfarande inte, båda skärmarna blev helt svarta. Startade om datorn och allt funkade som det skulle, sen när jag skulle byta till tv'n så vart det helt jävla svart ( har alltid funkat tidigare ) böt tillbaka till datorskärmen, lika där, helt svart.

Startade om datorn, skärmen funkar TILLS XP har laddat klart och precis innan man ska logga in på sin användare så svartnar skärmen helt, likadant på både skärmen och tv'n. startar om datorn ett par gånger, samma resultat.

För övrigt så kommer jag inte in i VGA-läge, endast felsäkert läge + nåt me "hemkatalog" nånting kommer fan inte ihåg va de heter,

piiis
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar