Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ingen ljudenhet :S ?

Postat av Pelleponken den 20 Januari 2009, 17:02
0 kommentarer · 109 träffar
Det verkar som jag bara får ljud till dom 2 första programmen jag startar, precis när datorn startats om. Så det blir antingen vent+wmp om jag vill lyssna på musik. Startar om datorn om jag ska spela cs, då blir det vent sedan igång med cs. Och om jag går in på tex på tuben och ska kolla nåt klipp så hörs det inget. Och om jag startar vent sedan cs, kan jag inte ha ljud till wmp som jag sa. Då står det är ett felmeddelande i wmp som säger att nåt är redan upptaget av nåt i ljudkortet (tror jag). Så ibland när jag startar datorn så kommer det ett felmeddelande att Genetric host kan inte köra eller nåt sånt "Datorn stängdes av för att skydda den" eller liknande.
Gjort flera virussökningar, också förgäves...

Ljudet började knastra när jag hade vent+cs+musik igång då när det började krångla.

Mitt ljudkort är ett Creative soundblaster tror jag, vet inget mer.

Print på felmeddelande: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/Problemet.JPG

Jag har inte ännu testat att installera andra drivrutiner för att jag ville kolla med några som kanske kan (ni).

Tack i förhand!
Fråga gärna saker ni vill veta, om jag hade missat något. Va seriösa tack.

PS. När jag ska in i kontrollpanelen>Ljud och Ljudenheter så kan jag inte trycka på något, på varje sida är alla fält och ibockningsrutor gråa. DS
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..