Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem vid formatering! HJÄLP

Postat av Friick den 12 Januari 2009, 22:13
2 kommentarer · 199 träffar
Efter flera års användande utav min dator så tyckte jag att det äntligen var dags för en formatering.

Så jag stoppade in en svensk version utav XP, gick vid partitionerna och formaterade den. Detta gick galant och windowsmapparna börjar installeras.

När det är klart står det att datorn ska fortsätta installeras efter omstart. Men efter omstart kommer man in på samma meny igen och gör om samma sak om och om igen.

Jag byter då ut batteriet som sitter på moderkortet, funkar inte. Testar då en engelsk version av XP och får då detta error meddelande som man inte får med det svenska:

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/---DSC01181.JPG

Så jag antar att det är hårddisken, fixar en ny sata hårddisk och kopplar in den, men exakt samma sak händer. Men kör man med svensk version så kommer man till menyerna och kan formatera en partition men inte längre. Man kommer inte vidare så jag vänder mig till er fb:are om ni kan veta vad problemet är?

EDIT: Vill tillägga att det är samma bios inställningar som funkade första gången jag formade datorn.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..