Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur får jag bort rutan?

Postat av päpparkaka den 10 Januari 2009, 18:37
3 kommentarer · 80 träffar
Tja!
Det är så att visa gånger när jag öppnar startmenyn så kommer en irriterande liten ruta upp om att "vissa objekt på startmenyn kan inte visas" (se bild) och att detta kanske kan fixas genom att höja upplösningen.

Grejen är att jag ser alla ikoner som ska vara med och att rutan kom upp i 800*600 som var det lägsta jag kunde köra på min förra skärm, samt 1280*1024 / 1440*900 som var det högsta. Nu har jag bytt skärm och kör 1920*1080 och rutan kommer fortfarande upp, så bör inte vara upplösningen. Kan det vara någon annan inställning i Windows/CCC?

Har Windows Vista Ultimate, Radeon HD4870 samt Catalyst Control Center v. 8.12 (senaste) om det är något som kan vara till hjälp. Vore skönt om någon kunde hjälpa mig få bort rutan, även om den inte direkt medför något annat problem än att vara störande.

bild: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/rutan.jpg

tack på förhand!
mvh
päpparkaka
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..