Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grafikdrivrutiner problem

Postat av k 0 0 l den 6 Januari 2009, 21:57
1 kommentarer · 270 träffar
Tja, jag har ett problem angående mina grafik drivrutiner. Jag hade tänkt att köra med två skärmar nu, och det gick bra och så fast för att få olika saker på de olika skärmarna har jag hört att jag måste in på grafikkortets kontrollpanel och ändra där. Problemet är, när jag försöker öppna den kommer felmeddelandet

"CLI.Implementation, Version=2.0.3257.26991, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c10f846762 e'"

Jag kommer ihåg att jag fick det då jag tankade drivrutiner tidigare, och det kommer dessutom varje gång jag startar datorn. Snälla hjälp!

Jag har försökt ta "Återställ tidigare drivrutin" men det fungerar också, en fråga, kan jag ta Avinstallera drivrutin eller kommer det hända nåt då?

Ni kan även säga till om det finns andra sätt att hantera de båda skärmarna på, vilka program som ska vara vart.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..