1
SIM kortet fungerar inte.
Postat av spootify den 25 December 2008, 14:32
8 kommentarer · 805 träffar
Hallå, för ett par veckor sedan så var jag på gotlandsfärjan och skulle ringa ett samtal, man såg hamnen och det fanns täckning på mobilen så jag försökte att ringa men då kommer det upp att det inte finns någon täckning, det kommer upp en till sak på displayen där man skulle slå in något nummer. Jag slog in telefonnumret som jag skulle ringa men jag tror att jag råkade ändra så att jag försöker ringa upp via det telefonnumret istället för telias.
Så nu sitter jag här och kan inte använda mobilen. Man kan ju testa att ringa 112 men det känns ju lite dumt om det skulle funka :[
Är det någon som har haft ett liknande problem? Skall gå in med mobilen när telia öppnar men vill gärna att den skall fungera innan :)
Någon som har en blekaste aning om hur man skall göra för att fixa det?
EDIT: Har testat i flera olika mobiler och det fungerar inte i någon av dem heller.
Så nu sitter jag här och kan inte använda mobilen. Man kan ju testa att ringa 112 men det känns ju lite dumt om det skulle funka :[
Är det någon som har haft ett liknande problem? Skall gå in med mobilen när telia öppnar men vill gärna att den skall fungera innan :)
Någon som har en blekaste aning om hur man skall göra för att fixa det?
EDIT: Har testat i flera olika mobiler och det fungerar inte i någon av dem heller.