1
Hjälp med PS CS3 installation
Postat av fastn den 10 December 2008, 17:55
0 kommentarer · 70 träffar
Hejsan, har länge haft Photoshop CS3 på datorn, och skulle testa och installerade det igen nu efter ett tag. Har dock ett problem. När jag installerar, installerar den allt förutom just själva programet "Photoshop". Shared components installeras, dock ingenting annat. Googlade problemet och fick fram att det har med "Bonjour Service" att göra. Har dock ett svagt minne av att jag trodde det var skit, så tog bort mappen från min dator. Undrar nu om någon kan vara vänlig och .rar filerna åt mig eller har någon annan lösning på problemet?
Detta får jag ur min event-log
"The description for Event ID ( 1 ) in Source ( Bonjour Service ) cannot be found. The local computer may not have the necessary registry information or message DLL files to display messages from a remote computer. You may be able to use the /AUXSOURCE= flag to retrieve this description; see Help and Support for details. The following information is part of the event: mDNSResponder stopped (0)"
Tack på förhand, Kevin.
Detta får jag ur min event-log
"The description for Event ID ( 1 ) in Source ( Bonjour Service ) cannot be found. The local computer may not have the necessary registry information or message DLL files to display messages from a remote computer. You may be able to use the /AUXSOURCE= flag to retrieve this description; see Help and Support for details. The following information is part of the event: mDNSResponder stopped (0)"
Tack på förhand, Kevin.