Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med modem etc.

Postat av pangish den 30 Oktober 2008, 23:28
0 kommentarer · 106 träffar
Tjenare alla glada människor.

Jo det är så att jag har precis fått mitt nya bredband. Comhem 10/10. Allt funkar utmärkt när det gäller skicka, ta emot filer. hemsidor osv. Pingen på cs är klockren och wow flyter på bra. Problemet är att jag får inte igång Garena. Så fort jag försöker logga in så är bara "login" knappen och sedan står det "connect to server failed"... Jag är rätt säker på att det har med Bredbandet att göra då det funkade precis innan jag bytte. (hade BBB innan). Sedan märkte jag också nyss att det tog mig 5 minuter för loadingscreen att ladda klart när jag tex går in i en instance. Aldrig varit så innan. Jag har en bra dator så ni inte tror att det är problemet. Är det portar eller något som är fel? Går en kabel från modemet till en switch som sedan grenar ut till min och min brors dator. Hade varit jättesnällt om någon trevlig människa hade någon idé om vad det kan vara. Mvh Pangish

Sry för stavfel etc.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..