Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Öppna Portar Med Vista 64?

Postat av RiktigtElak den 25 September 2008, 00:22
10 kommentarer · 147 träffar
Hallo.

Jo det är så att man köpt ny dator nyligen, på förra hade man windows XP denna Vista64.

På förra kunde man simpelt skapa en server sv_lan 0 och så kunde alla komma in men icke här och nu =/

Windowsbrandväggen är avstängs och Nortonbrandväggen har jag provat stänga av en snabbis för att se om det fungerade då men det gjorde det inte heller så Norton brandväggen är inte heller problemet.

Jag gissar på att det är någon port som är stängd atm som måste öppnas?
Så min lilla simpla fråga är, hur öppnar jag denna port så detta fungerar igen? använder som sagt windows vista home premium edition med SP1, 64bitars.(vad det nu är för port allt för många nummer och siffror för inte så datakunniga jag ska veta)

Uppskattar allt informativt =) (Och nej, detta är inte en OMG VISTA SUGER GO XP tråd, jag älskar tbh vista med DX10, bara detta som jag inte löst, än.)
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..