Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Port tråd igen

Postat av Maximilen den 8 November 2004, 14:37
3 kommentarer · 158 träffar
Hej jag har en zyxel ZyAIR B2000 V2 efter som dom flesta har d-link router så har jag inte hetat någon exakt gajd hur man öppnar portarna för CS. Man jag har hetat de här http://www.support.zyxel.se/_P PNA_PORT.479.0.html men det är tre saker jag inte fattar vilket namn ska man döpa rigeln till ftp tcp vilket?
Och vad ska man skriva på end port? vad då ska man stänga någon port också
Är det 27015 27016 man ska öppna?

DC++
Jag laddade ner den senaste versionen av DC++ men nu fungerar de inte så bra. Jag har bara hittat en hubb som jag kommer in i. Vilka hubbar kommer jag in på? Jag delar ut 20gb och har 3slots
Men när mitt DC++ funkade så har jag alltid undrat om jag är active användare eller inte
Hur vet man om man är Ative? Har inte brytt mej om de för jag har kunnat ladda ner mycket ändå. Måste man inte öppna några portar för att va active?

Jag vet att om man söker på portar så får man runt 300 träffar. Men har inte hittat hur man öppnar portar i just min router VÄLDIG tacksam för hjälp!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..