Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljudet cpar utav helvete

Postat av den 7 Augusti 2008, 19:33
2 kommentarer · 117 träffar
Hoj...

Mitt ljud är som sagt surt. Satt inne på Wow och lyssnade på musik i bakrunden när helt plötsligt, bara sådär, så blev skiten typ monofonisk eller vad man ska säga. Jag hörde musiken i en monofonisk ton, typ "tunn", inga trummor, bas, eller röst. Kolla runt lite på mina inställningar och allt såg bra ut. Testade då att maxa en hörlur och inte ha något på den andra och då funkade det.

DVS
.......0%................... ...........100%
LEFT |----------------------------- -------| RIGHT

Då funkade det. Även när jag maxade den andra hörluren. MEN! I t.ex Wow eller CS så hör jag bara allt från den hörluren jag maxade, den andra blir som sagt monofonisk... När jag balanserar 50/50 så hör jag runt omrking och det blir starkare ju mer åt sidan det kommer, men framifrån och bakifrån hör jag ingenting.

........... INGET!

..STARKT...J.... STARKT........(J = JAG)

............INGET!

Har testat att reseta alla mina settings, tanka nya drivrutiner, installerat om de gamla, allt. Testade mitt headset på min andra dator och där funkade det fint...

Hjälp uppskattas!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..