Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

XP 64-bit

Postat av Fakenick 116154 den 24 Juli 2008, 23:04
29 kommentarer · 29 träffar
Tjenare tjenare, jag har precis beställt en dator där jag har 4gb i internminne och skulle väldigt gärna vilja kunna utnyttja dem. Så därför har jag tänkt mig att installera windows XP 64-bit operativsystem, vill helst inte installera Visa, och fråga mig inte varför, för jag har inget direkt bra svar :) Finns det några nackdelar med 64-bits verisionen, är det svårt att hitta drivrutiner då man har nya saker i sin dator? Kan tänka mig att det är svårare med äldre grejor. Hur fungerar den verisionen i spel, jag hade inte tänkt mig att spela några gamla spel, på sin höjd warcraft eller cs kanske. Men självklart finns ju suget efter de gamla goda spelen som till exempel. The day of the tentacle (Lucas arts, tror jag?) och Larry spelen, kommer de att gå och spela på denna verision? Andra för och nackdelar mer än att man kan utnyttja 4gb i internminne?

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..