Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorns profil skadad.

Postat av qoin den 18 Juli 2008, 03:11
5 kommentarer · 45 träffar
Tjena.Nu är det så att en kompis skickade en film och efter det så unrarade jag filmen från rar mappen.Efter det började datorn lagga den var seg så jag startade om den och när jag loggar in på mitt användar konto står det något i stilen med; din profil är skadad och du kommer loggas in på ett tillfälligt konto.Så jag startade om datorn och gick på felsäkert läge med nätvärk och samma sak hände, fast jag kom ändå in på kontot, så jag deletade filmen och jag ville köra en systemåterställning bara för säkerhets skul.Men så stog det att det inte finns tillräkligt med diskuttrymme,mindre än 200mb!.så jag tittade på C diskenheten och den hade 3 gig ledigt.

Och innan så provade jag att överföra alla mina saker från ett användarnamn till ett annat genom windows, men jag orkade inte vänta för det var för mycket grejjer att flytta.

provat köra en virus sökning med mitt Nod32 den hittade bara 1 virus.Och när diskrensningen beräknar hur mycket uttrymme jag kommer kunna frigöra på :C så stog det 1 458 834kb.

vad är det som har hänt? jag bjuder på stavfel och tackar i förväg.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..