Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ati tray tools probs

Postat av Jajjaman den 18 Juli 2008, 01:28
0 kommentarer · 79 träffar
Hejsan har försökt länge nog nu att installera ati tray tools, får ett felmeddelande som lyder följande "Warning, can not connect to low level driver. Please reinstall ATI tray tools under local adminstrator account or try to start. Driver manually using "low installation" shortcut!

Till felmeddelande två:

En digital signerad drivrutin krävs

Ett nyligen installerat program försökte installera en osignerad drivrutin. Denna verision av windows kräver att akka drivrutiner har en giltig digital signatur. Drivrutinen är otillgänglig och program som använder drivrutinen kanske inte fungerat korrekt.

Avinstallera programmet eller enheten som använder drivrutinen och kontrollera leverantörens webbplats ifall det går att hämta en digital signerad drivrutin.

Någon som har en susning om hur jag skall gå till väga? vänder mig till fragbite eftersom att min hjärna tydligen inte räcker till, kan också vara så att tröttheten spelar över. Nåväl hoppas någon sitter svaret.

Tack på förhand och adjö!
Föregående tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..