1
adobe after effects cs3 HJÄLP
Postat av chadista den 13 Juli 2008, 22:36
3 kommentarer · 28 träffar
hej. jag skaffade nyss adobe after effects cs3. när jag försöker importera eller öppna en .MOV fil så går det inte. det står att det inte är en giltig fil. MEN JAG VET att .mov filer ska vara giltiga för jag har kollat tutorials på videocopilot.net och där importerar dom .mov filer.
har kollat på adobes forum och det verkar som fler har samma problem men ingen har fått något konkret svar.
spelar ingen roll vilken .mov fil jag väljer det står bara att det inte är en giltig fil.
har till och med skaffat action movie essentials till after effects. och det består enbart av .mov filer. (har provat andra .mov filer som inte är i action movie essentials)
NÅGON SOM VET VAD PROBLEMET ÄR ?
har kollat på adobes forum och det verkar som fler har samma problem men ingen har fått något konkret svar.
spelar ingen roll vilken .mov fil jag väljer det står bara att det inte är en giltig fil.
har till och med skaffat action movie essentials till after effects. och det består enbart av .mov filer. (har provat andra .mov filer som inte är i action movie essentials)
NÅGON SOM VET VAD PROBLEMET ÄR ?
om man spenderat pegar på after effects cs3 så ska det väll funka ?
7 personer har röstat