1
ventrilo + css = micfail
Postat av narr3h3h3 den 6 Juli 2008, 15:40
9 kommentarer · 37 träffar
Hejsan. Efter att ha sökt runt i forumet en hel del kommer jag nu försöka formulera mitt problem, i hopp om att någon vet lösningen!
Jag använder mig av ventrilo 2.1.4. det fungerar perfekt i alla lägen. Fast när jag kör source via steam så kan jag inte längre prata i ventrilo. Mina vänner säger det syns att jag håller inne binden, men det kommer inget ljud.
*Problemet är ej löst efter formatering (formateringen var pga något annat :o )
*Jag har bockat av så att steam inte använder sig utav ingame voice-kommunikation.
*Inga problem med drivrutinerna
*För att få micen att fungera i ventrilo igen behöver jag endast öppna "setup" och stänga ner fönstret igen. hokus pokus, allt är som vanligt -.-
Någon som begriper sig på problemet?
Jag använder mig av ventrilo 2.1.4. det fungerar perfekt i alla lägen. Fast när jag kör source via steam så kan jag inte längre prata i ventrilo. Mina vänner säger det syns att jag håller inne binden, men det kommer inget ljud.
*Problemet är ej löst efter formatering (formateringen var pga något annat :o )
*Jag har bockat av så att steam inte använder sig utav ingame voice-kommunikation.
*Inga problem med drivrutinerna
*För att få micen att fungera i ventrilo igen behöver jag endast öppna "setup" och stänga ner fönstret igen. hokus pokus, allt är som vanligt -.-
Någon som begriper sig på problemet?