Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Virus som alla har - Remove Guide

Postat av mirox den 15 Oktober 2004, 18:08
176 kommentarer · 156 träffar
Jo nu e de såhär att hur många som helst har blivit smittade utav ett virus. Jag ska nu gå igenom hur man ser om man e smittad och hur man tar bort

1. Ctrl + alt + del > Processorer

Kolla om du har en process som heter wuauclt.exe eller/och windows update ikonen e nere till höger på din skärm. I såna fall e du smittad

2. För att ta bort

http://housecall.trendmicro.co m/housecall/start_corp.asp

- Jag tycker alla gå in på den sidan och köra igenom. Den hittade hur många trojans, virus o skit som helst på min dator och det kan komma upp "Processen används och kan därför inte tas bort" i programmet men starta då datorn i felsäkert läge och ta bort skit*n. GL!

** EDIT ***

Detta är alltså inte Windows Update Programmet som många verkar tro. Utan virusets skapare har enbart använt den ikonen för att folk ska tro att det är det. INSE! Och som ni märker så står den på 0% hela tiden. Detta viruset kan jag även säga är en trojan! Så bort me skit*n !
Föregående tråd

176 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 176 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..