Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

System återställning fungerar inte

Postat av Nitez den 30 Maj 2008, 19:49
5 kommentarer · 277 träffar
Hej på er! Nu är det så här jäkligt att igår när jag spelade cup så kände jag att allt började lagga! Fpsen gick ner till runt 30-40 så cupfinalen var längre ifrån än någonsin.

Idag när jag startar cs blir jag glad för fpsen är först på 100 som vanligt, men efter två minuter så går fpsen ner till 75 och blir inte bättre. Jag har inte gjort något som skulle få fpsen att gå ner.

Nu till rubriken! då kom jag att tänka på att jag kan ju göra en system återställning så jag började med att göra en. Nu när datorn startats om (efter det att jag klickat nästa på system återställningen) så loggar jag in och direkt kommer det upp en ruta med texten: System återställningen slutfördes inte på rätt sätt; inget har ändrats och att jag kan försöka igen men välja en annan tidpunkt för återställningen.

Det första jag gör är att jag drämmer näven i tangentbordet så enterknappen lägger sig på mitt trumset. När jag lugnat ner mej så tänker jag okej, jag väljer väl en annan tidpunkt och hoppas på det bästa men inte fan fungerar det för det!

Jag blir skitförbannad och fösöker igen utan något positivt resultat.

Nu har jag försökt fem gånger och det fungerar inte. Vad är det som är fel kära vänner och ovänner? Vill verkligen få bort fpsdropen och jag orkar inte installera om/ formatera C:.

Tack för hjälpsamma svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..