Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flippad dator

Postat av MindX den 13 Maj 2008, 21:44
3 kommentarer · 288 träffar
Godmorgon!

Har ett problem med datorn som ni kanske förstod när ni läste topicen.

Det är så att jag satt på ett lan i helgen, och helt plötsligt får jag upp ett "dos" fönster, där det står "16 bits windows - cpu x14u537835" typ.. Och då kunde man trycka "Stäng" eller "Ignorera" Jag tryckte stäng.

Då kan jag helt plötsligt inte skriva på msn, då öppnar jag ett internet-fönster och internet fungerar längre inte för mig, jag startar om datorn. Allt går som normalt vid bios och precis när den kommer dit där den ska loada windows blir det helt svart :S

Startar om ett antal gånger, men lyckas ej komma in i windows. Kommer in i felsäkert läge..
Jag formaterade datorn igår, och då fungerade det.. i 15 minuter sen återkom samma problem med ett DOS fönster.. Så nu är det likadant igen.

Jag har sökt genom datorn med Ultimatebootcd, dvs att jag kollat minnen, hårddisk, cpu.. moderkortet fanns det inget för. Men vad jag tror är det ändå hårddisken som spökar, om inte, så är det moderkortet. Men jag skulle behöva hjälp att riktigt ta reda på vad av det som krånglar, då jag fortfarande har kvar garanti på alla delar (endast 6 månader gamla).

Väldigt tacksam för hjälp.

Fjantar som inte har något att vettigt att skriva undanbedes!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..