Hej och godkväll!
Jag riktar mig främst till er som har prov imorgon men det är en annan femma.
Anyway, idag när jag klev upp satta jag mig som vanligt vid datorn. Pillade igång skåpet och spanade in så alla delar satt på rätt plats. Plötsligt harklade jag mig och upp brakar renaste helvetet. Jag känner en stor boll i gommen och jag tänkte att nu är det nära, låt mig inte dö, jag är ju bara 19 år!
Jag måste få ut det innan jag kvävs, hur ska jag handla?! River loss en bit papper från mattehäftet och siktar in mig. Fullträff, klumpen har landat men jag inser snabbt att skyddet måste förstärkas. Jag river av en bit silvertejp och stärker botten på pappret.
Nu har faran lagt sig och monstret håller på att torka in. Jag passade då på att ta kort på helvetet.
Så, vad tror ni..kan detta vara skadligt och kan jag ha någon farlig sjukdom? Jag blev lite rädd i början men jag hoppas att ni har större erfarenheter än mig på detta område, vi snackar ändå om fragbite och ni kan ju allt från sexundervisning till hur människan kan överleva nedfrust.
Bild:
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/IMGP2804.JPG
har inte heller fått några varningar (har norton lol) och jag har sökt igenom datorn med diverse virusprogram utan att hitta något.