1
Ang. omformatering
Postat av ubercoptern den 17 April 2008, 17:13
15 kommentarer · 200 träffar
Hej,
Jag la upp en tråd angående mitt nätverk, hur jag inte riktigt får kontakt med routern efter jag avinstallerat och installerat mina drivrutiner.
Jag har försökt allt för att få igång det. Inget funkar! Den enda lösningen verkar vara att formatera datorn. Jag vet inte riktigt hur man gör, därför jag lägger upp denna tråden. Jag vet att det finns massor trådar redan.
Enligt dessa trådar ska man sätta windows cdn och starta om datorn.
Enligt farsan (som är väldigt ""erfaren"") så ska man trycka på F8 under uppstart, sen sätta i windows cdn.
Kan någon förklara exakt hur det fungerar?
---------------------------- ------
Farsan säger även att det är lätt att formatera datorn men det blir svårare att installera drivrutinerna.
Är xp installerat när man har formaterat om datorn?
Är det bara sätta i drivrutin-skivorna och installera?
Jag är tacksam för alla svar,
Felix
Jag la upp en tråd angående mitt nätverk, hur jag inte riktigt får kontakt med routern efter jag avinstallerat och installerat mina drivrutiner.
Jag har försökt allt för att få igång det. Inget funkar! Den enda lösningen verkar vara att formatera datorn. Jag vet inte riktigt hur man gör, därför jag lägger upp denna tråden. Jag vet att det finns massor trådar redan.
Enligt dessa trådar ska man sätta windows cdn och starta om datorn.
Enligt farsan (som är väldigt ""erfaren"") så ska man trycka på F8 under uppstart, sen sätta i windows cdn.
Kan någon förklara exakt hur det fungerar?
---------------------------- ------
Farsan säger även att det är lätt att formatera datorn men det blir svårare att installera drivrutinerna.
Är xp installerat när man har formaterat om datorn?
Är det bara sätta i drivrutin-skivorna och installera?
Jag är tacksam för alla svar,
Felix
Är du datorkunnig?
13 personer har röstat