1
hal.dll problem
Postat av Macz!! den 10 April 2008, 06:26
5 kommentarer · 18 träffar
hej! jo, det är såhär, jag får upp felmedelandet att filen hal.dll saknas eller är skadad när jag försöker boota med min hdd. förklarar inte hela situationen för dem som vet hur man löser det är redan medvetna om vad problemet är.
och jag är ju inte jättebra på datorer i dethär läget, och jag vet att det finns många trådar här, och på andra forum, men om jag ska vara ärlig så blir det för invecklat med alla svåra ord, och somsagt, jag är ganska novis så jag skulle bli så glad om någon ville förklara så enkelt som möjligt hur man löser detta problem snabbast möjligt.
jag har testat att formatera, installera om xp osv.
tack på förhand!
dem trådar som finns är lite gamla, och jag tänkte att folk kanske hade kommit på nya lösningar osv.
och jag är ju inte jättebra på datorer i dethär läget, och jag vet att det finns många trådar här, och på andra forum, men om jag ska vara ärlig så blir det för invecklat med alla svåra ord, och somsagt, jag är ganska novis så jag skulle bli så glad om någon ville förklara så enkelt som möjligt hur man löser detta problem snabbast möjligt.
jag har testat att formatera, installera om xp osv.
tack på förhand!
dem trådar som finns är lite gamla, och jag tänkte att folk kanske hade kommit på nya lösningar osv.