Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp som fasen. :(

Postat av dzl fo' zho! den 21 Mars 2008, 10:55
12 kommentarer · 102 träffar
Tju fb,

Jag berättar hela historian från början.

Jag har ett stort jävla desperat problem. Det är så här, jag har ett antal filmer på datorn. Filmerna är i .avi format, när jag skulle bränna ner dom i Nero Burning Rom, så funkade det att bränna. Men inte att kolla på filmerna på min DVD.

Så jag googla efter lite hjälp, jag hittade en guide som det stog att man skulle ha Nero 7 (Demo) för att filmerna skulle funka på DVD'n. Så jag laddade hem det och installerade.

Jag tog bort Nero Burning Rom, och installerade Nero 7 (Demo). Man lär ta bort alla Nero Program för att installera nya.

När installationen hade gått en bit, kom det upp en ruta. "Datorn har hittat ett allvarligt fel i installationen, därmed kan installationen inte slutföras".

Jaha? tänkte jag. Snacka med en polare som visste mycket om Nero / Bränningsprogram. Han sa att man kunna bränna i Nero Burning Rom.

Aha, men det funkade inte när jag testade senast skrev jag. Han sa att jag skulle göra en egen map med dom DVD filmerna jag skulle ha.

Så skulle jag installera Nero Burning Rom, igen. Så kom jag på att jag måste ta bort Nero 7 (Demo) för att installera Nero Burning Rom.

Så går jag in på Kontrollpanelen osv. Markerar Nero 7 (Demo) och trycker avinstallera. Efter den också gått en bit på installationen, kommer det upp en ruta; Fel uppstod i DLL-filen för anpassade åtgärder i det senaste anropet till funktionen, NeroAg_UnregisterComEx. Installaionsprogrammet måste avslutas nu. Felaktigt tråd-ID 3132. Aktuellt tråd-ID 3816.

Fan i hellvette tänkte jag, det går inte att installera något Nero program nu, för jag måste ta bort det gamla. Nero 7 (Demo) först, men det går ju inte.

Jag har försökt gått in på Felsäkert läge och tagit bort, men det går inte. Ingenting går. Och jag har ingen skiva så jag kan formatera datorn. Och hittar ingenting på datorn som hör med formatering att göra.

Någon som har någon aning om vad som är fel?. Finns det något annat bränningsprogram som kan bränna .avi filer som också går att kolla på DVD'.

Tack på förhand, behöver verkligen hjälp. Så jävla desperat. :/

Mvh / gummibanan

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar