Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vegas/Videomach/Codecs, hjälp!

Postat av Kalleballenalle den 3 Mars 2008, 19:55
6 kommentarer · 133 träffar
God kväll alla fb'are, jag har ett dilemma;

Det är så att jag kan inte längre dra in mina .avis i tidslinjen inne i vegas. Jag har haft detta problemet innan för en herrans massa år sedan men jag kommer inte ihåg hur jag löste det!

Videomach-klippen bör det inte vara fel på. Kör samma metod som vanligt, dvs: .avi full compressed.

Vegas ska det heller inte vara något fel på, SKITEN funkade för 3 månader sedan då jag senaste pillade med det. Och NEJ jag använder ingen trial version. Värt att nämna att det är Sony Vegas version 7.0.

Jag sökte runt lite på google samt fragbites forum och den enda hjälpen jag fann var "Tanka ner ett codec-paket, det är fel på dina codecs". Så självklart gjorde jag följande; tankande ner Xvids codec och All in 1-paketet men det hjälper fan inte.

Snälla finns det någon kunnig sate där ute som kan hjälpa en stackars insnöad same?

Tack på förhand!
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..