Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator Frågor!

Postat av krutgunnar den 2 Februari 2008, 12:57
6 kommentarer · 46 träffar
Hoj alla FB'are. Har som sagt några eller flera frågar att ställa er...

1. Jag saknar ca 20 filer i systemet som har sänkt ner datans fart typ skit mcyket så det laggar ibland ^^ Tar tex 10 sec att få ner en bild i papperskorgen som är 100kB stor.. har testat med Alla Program som jag fick tips av på min gammla tråd och inget har "FIXAT" systetm filerna :(

2. Jag har ett falsk Windows XP SP2 och jag undrar om det finns någon av er som vet en bra torrent eller nått där man kan få ner ett "XP system" eller om jag ska köpa det? Vart finns billigaste ^^

3. Ibland när jag loggar in på WoW i ca 10 sec så .poff. BLUESCREEN som säger att jag borde byta grafikkort och sånt blääh fast jag har GeForce 8600GT 512mb och datan var precis på lagning och den funkade perfekt dom dagarna innan igår :P Vad kan vara felet? Jag vet inte vad mitt moderkort heter ^^ Har en Original Asus Vintage v2 så ^^

Kommer med EDIT om det var något mer

tacksam för de som svarar... Report på onödiga kommentarer

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar