Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

AmxModx

Postat av henke9100 den 14 Januari 2008, 16:15
2 kommentarer · 127 träffar
Tjena!!! nu är jag tillbaks med en till fråga gav upp hlds eftersom det vägrade fungera med min dator och tog klassiska dedicated men nu när jag ska installera amxmodx funkar allt perfekt tills jag ska lägga in plugin själv... då e det ju så att jag lägger in den i plugins och aktiverar den i en config fil genom att skriva in "hidenseek.amxx" men den fungerar ändå inte måste jag göra något själv för att få modden att fungera...likaså ska väl amx styra vilka mapar som rullar på men den startar ändå på det som är inprogrammerat i dedicated och sen sista problemet är hur ska jag kunna komplettera banor som saknar filer eftersom den är tänkt att köra hns då så måste jag ju ha en fungerande rooftops och alpin ellerhur? annars ingen rolig hns :P men hursomhelst om texten är rörig säg bara till om ja ska formulera om den eftersom jag har den otroliga förmågan att skriva av mina tankar så blir det lätt rörigt >.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..