1
Disk boot
Postat av Amme # den 7 Januari 2008, 14:10
4 kommentarer · 33 träffar
Hejsan öh ska gå rakt på saken min dator freezade ett par gånger igår, Sen så fick jag det här meddelandet KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR. Sen så startade den om sig. Och det roliga var att jag hade formaterat den på samma dag. Dvs nu så startar det inte :) När jag startar datorn så skriver den DISK BOOT FAILURE PLEASE INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER. Och ibland skriver det A DISK ERROR OCCURED PRESS CNTRL + ALT + DELETE TO RESTART. Vad ska jag göra?
Vill verkligen inte formatera om den igen för har fixat alla mina grejor osv. Så kan ni ge mig några tips om vad jag ska göra typ ska jag starta datorn från Windows cdn och gå in på reparera kanske jag kan göra nått där? För jag har ingen aning mer. Min brorsa tror att allt det här problemen orsakas från HDD.
Vill verkligen inte formatera om den igen för har fixat alla mina grejor osv. Så kan ni ge mig några tips om vad jag ska göra typ ska jag starta datorn från Windows cdn och gå in på reparera kanske jag kan göra nått där? För jag har ingen aning mer. Min brorsa tror att allt det här problemen orsakas från HDD.