Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Programet Cake.

Postat av cLueh den 28 December 2007, 00:13
2 kommentarer · 166 träffar
Hejsan.

Idag kännde jag för att ta bort min bakgrundsbild som var en macka ( :P ) som jag fått av en m8 och skaffa en annan. Jag laddade ner Cake och följde guiden på www.cs-tweak.info.se . allt var skitbra tills jag skulle regga .dll filen med cmd. jag har Vista ( :[ ) och då finns det en spärr i cmd:n som gör att jag inte kan regga .dll filer. då dampa jag loss och sökte på internet efter lösningar. jag hitta en fast där stog det "Go buy XP". känner inte riktigt för det eftersom att jag anser att vista har vissa fördelar också. Så nu undrar jag om nån vill vara så snäll att antingen länka till där man kan ladda ner Cake utan att behöva regga .dll:n - alltså där den redan är reggad, eller nån som kan lägga upp den reggade .dll:n på fuskbugg så att man kan hämta ner den och lägga in den på nått sätt. då vill jag gärna ha hjälp med att lägga in den också ;) , eller om nån kan fixa en bild åt mig :) har en på skrivbordet som jag gärna vill ha som bakgrundsbild.

BTW : Vilken resolution ska bilden ha? asså ska den ha samma som man har ingame eller vad?

Uppskattas
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..