Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

StepMania problem! Lura OpenGL.

Postat av Jarmolicious den 20 December 2007, 01:38
5 kommentarer · 69 träffar
Hallå där.

Sitter såhär på kvällen och vart oerhört sugen på att spela StepMania på systers Laptop (min på fredag). Tyvärr har jag ingen information om den eftersom den är från USA och tillgångarna är begränsade.

Skulle prova sätta igång StepMania. Laddade ner StepMania-3.9.exe och installera. Allt gick skit fint tills jag skulle starta spelet då det kom fram en error.

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/opengl.bmp

Okej, har fattat att jag måste uppdatera mina drivare men jag tror inte det blir så enkelt som det borde vara. Så min fråga till er, går det att krypa runt denna error eller borde jag börja söka efter nya drivare? Kanske nåt som lurar just StepMania att tro att jag har OpenGL. Läst mig fram att man inte behöver ha OpenGL för att spela SM.

Om någon vet någon sket bra sida för mig så skriv gärna eller länka det jag söker efter. På länken jag skickade finns namnet på grafikkortet, eller?

Tusen tack för er hjälp

mvh Simon

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..